"Börjar du bli pirrig nu?"

2010-12-08 @ 18:24:30
En vanlig fråga och helt befogad såhär 5 dagar innan avresa. Men NEJ, jag har inte tid att bli nervös, jag har inte ens tid att tänka. Huvudet är så fullt av allt annat som måste fixas innan vi åker.

Och så alla utvecklingssamtal mitt uppe i allt detta. Vilket är väldigt trevligt ska tilläggas. Trevliga föräldrar och givande samtal. OM nu föräldrarna behagar dyka upp vill säga. Nu har jag 4!!!!!!stycken som inte har kommit på samtal. Och hur sjutton ska jag få in dem på 2 futtiga dagar utan att slå knut på mig själv???? Vet inte...är mitt svar. Jag vet faktiskt inte. 3 av samtalen är det egentligen ingen brådska med. Men den fjärde är SUPERVIKTIG!!! Både för mig, för barnet och för föräldrarna. GAAAAH!!!! Inte kul alls!


Nåja, det löser sig ju alltid på något sätt. Visst gör det det. Men det känns inte bra. Jag vill ha ett ordentligt avslut!!

Olivia vill ha avskedskalas för kompisarna. (hon och Line har tittat på Pippi) OCh visst ska hon få ha det. Nu ska vi bara bestämma om det ska bli glass eller tårta. Jag tyckte då glasstårta, så blir alla nöjda och glada. Men det är INTE slutdiskuterat ännu, enligt Olivia. Den som lever få se.

Sommarparty i slutet av november












Hade en grym bild på Karra, men den har försvunnit. Fortsätter leta

Kommentarer

Postat av: Karin

Leta inte ihjäl dig!

2010-12-13 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback