Hej hej hallå dagboken!!

2011-05-20 @ 17:38:58
Det var lääääänge sen jag orkade eller hade tid att skriva här.
Maj ska vara en skön, härlig månad att bara få njuta av. Men istället är den fylld av diverse aktiviteter, såsom utvecklingssamtal 24 stycken, samkväm med Olivias klass, samkväm med min egen klass, slutbetyg (Magnus klass) slutprov (Linnea) osv osv. Så istället för att njuta, stressar man livet ur sig. Och jag som lovade mig själv att INTE stressa. Tji fick jag! Fast, jag tar det nog ändå lugnare än många av mina vänner och kollegor. Helgerna är fria från aktiviteter, så då finns tid att bara vara, vilket är otroligt skönt.

Den här helgen är vi barnvakter åt Line. Mysigt, men OJ vad man glömt av hur intensivt det är med små barn. Olivia har gått undan en stund för att få lite lugn och ro. Är man stor idol så får man vara beredd på ständig uppvaktning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback