Line 2 år

2010-11-14 @ 20:22:41
Igår firade vi Line som fyllde 2 år. Stora tjejen! Och helt Pippi-tokig. Så självklart var de flesta presenterna något med Pippi. En käpphäst med Lilla Gubben, paraply med Pippi osv osv. Jessica hade fått till den snyggaste tårtan ever och Malin hade definitivt bakat de godaste sconesen. Mumsigt värre!

Från 2 års festen till Camillas 40-års fest. God mat, gott att dricka och en riktigt fräsch 40-åring.
Idag har vi firat fars dag, förstås. Snygga kalsonger a´la Björn Borg och Olivias egentillverkade fars dag present. Mys!
Tyvärr är lill-skrutten febrig igen, så just nu ställer vi in oss på en dag med vab.

Nu är det klart att Pernilla Gerle tar min klass när jag är borta, och det känns sååå skönt! Nu ska vi bara försöka fixa så det bara blir hon och ingen mer som får ha min fina klass. Jag trixar och håller tummarna för att chefen lyssnar på mina goda argument.

Ikväll kunde jag inte hålla mig längre, jag var tvungen att bjuda familjen på glögg. HUR gott som helst, och vi får ju faktiskt tjuvstarta lite eftersom vi inte kan njuta hela december med glögg och pepparkaka.


Och pappsen har fått komma hem från sjukhuset. Och nu låter han som min vanliga pappa. Skönt, det är inte kul när föräldrarna är dåliga.





Lyckades inte rotera kortet, så tyvärr får ni se Lines superfina Tiny-tårta på sniskan. Men visst är den fin???



Line tyckte att fiskarna också skulle borsta tänderna, hahahahaha, humor!!!


Om en månad är vi i Bangkok! Kan fortfarande inte fatta att vi ska iväg! Jag längtar!!!

Kommentarer

Postat av: Jenny A

Vad har det varit med Tommy stackarn då? Jag håller med, det är inte roligt när föräldrarna är sjuka!!! De vill man ska vara stora starka och friska!

Skönt att han är hemma igen. Kram kram

2010-11-15 @ 15:14:00

Postat av: pernilla

Han har opererat bort en bit av tarmen. Läskigt, men kommer bli helt frisk ialla fall.



Kram

2010-11-16 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback