Härliga helg!!

2011-04-10 @ 20:03:15
Har fortsatt att njuta helgen! Det är inte mycket som slår den svenska våren när den visar sig från sin bästa sida. Har aldrig sett så mycket folk på stans alla uteserveringar, med solglasögon och näsan mot solen. Och jag förstår dem. Man längtar en hel lång, mörk och kall vinter och helt plötsligt...sol och värme! En underbar känsla!
Idag har jag plockat fram utemöblerna och sopat av altanen. Linnea och jag har premiärsuttit i solen och stuckit näsan i vädret.

Projekt; flytta upp Linnea på vinden påbörjades idag. Vi har rensat och slängt för att så småningom göra om vinden till ett coolt tonårsrum. Hon vill ha hjälp med färgval. Förslag någon??

Eftermiddagen tillbringade vi med Jesper och Ville på Husarens uteservering i Haga. 16 fantastiska grader, kaffe, bulle och sol. Kan inte bli mycket bättre!

Nu är Linnea på bio, Olivia i badet, Magnus rättar matteprov, varma mackorna är i ugnen och jag slappar en stund framför datorn.

Har siktet inställt på en händelserik vecka.

Njut söndagen!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback