Me and mams in London

2011-07-20 @ 18:46:09
Äntligen var det dags! Redan i vintras när vi förstod att mamma och pappa inte kunde komma iväg till oss i Thailand, föddes tanken på att ändå låta mamma få komma iväg någonstans bara hon. Så sagt och gjort, världens bästa Åsa gjorde världens snyggaste presentkort, mannen plus dotter levererade medan jag själv var kvar i Paradiset, på mammas födelsedag i mars. En resa till London, bara mamma och jag.

I juni åkte vi, laddade till tänderna för shopping, pub, musikal och annat skoj. Jag har nog världens piggaste snart 70-åriga mamma. Vi gick och gick och gick och gick, men ALDRIG klagades det, inte en enda gång. Vi hann med att både vara lite lagom turistiga och lagom shoppingsugna, men mest av allt njuta av att bara vara där.( Och av Starbuck´s förstås) något som mamma inte imponerades av, hahaha! Hade önskat att jag var där en vecka senare, då hade jag definitivt gått på Black eyed peas i Hyde park. Vilken upplevelse!!
Största upplevelsen på den här resan var nog ialla fall musikalen. Vi valde till slut att gå och se Chicago, och den var grym!!!









jäkla kort att hamna snett då. Och inte har jag nåt smidigt sätt att vända dem på, gah!!!







Linneas absoluta favoritglass




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback