på tillfälligt besök

2010-12-07 @ 21:46:37
Snart, snart sitter vi på ett plan. På väg mot värmen och äventyret. Ja, jag ser det faktiskt som ett äventyr. Det är så många olika delar av vår resa, vi varvar storstadsliv med djungeläventyr, vi njuter av sol och salta bad, vi får en vardag i paradiset med jobb och skola och som avslutning på allt detta, jag ska leva i 5 veckor utan min fina familj.
Och hur ska jag klara mig så många månader utan mina vänner???  Ja, jag vet, det är klart att jag gör, men ändå....

Bloggen kommer ta ett uppehåll nu, och istället hittar ni oss här:
http://www.resedagbok.se/Pernilla

Där kan ni följa med oss på vår resa från norr till söder och allt däremellan.

Ha en god jul och ett gott nytt år!!
Kramar till er alla



Hittade lite sköna bilder. 2 pixbo-girls




En grymt koncentrerad Line tar tag i pepparkaksbaket






Första härliga snön




Dansuppvisning







Japp, det är fina och duktiga tjejer vi har




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback