söndag igen

2010-11-21 @ 17:46:16
Så var det söndag. Igen. Veckorna går fort! Och idag slog det mig, när jag och Karin tog en kaffe på Frölunda Torg, att jag slipper allt som har med julstress, julklappar mm att göra. HUR skönt som helst! Det enda som kommer upp i hemmet är ljusstakarna en liten stund. Det är ju så mysigt med det där första pysslet inför advent. Men sen räcker det. Lill-jul med Ciccie, Manne o tjejerna ska vi väl få till och lite till hos mams och paps. Men det är ju bara mysigt. Julafton tänker jag ta ett juldopp i ett svalkande hav, på en skön strand, långt, långt borta.

Söndagsmiddagen ikväll består av Wallenbergare och potatismos, med lingon. Mums filibaba!
Sen väntar vi in HELA familjen Ek.
Olivia har dansat sin sista funky kids-omgång innan den stora uppvisningen nästa söndag. Sen får det nog bli gymnastik eller nåt annat fysiskt för detta fysiska barn. Hon är grym!!


Njut söndagen vänner!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback