Gott och blandat

2011-05-28 @ 12:14:04
Sitter och kollar bilder på datorn och inser att jag har blivit vansinnigt dålig på att fota och uppdatera bloggen. Men man måste kanske ha ett uppehåll för att få tillbaka inspirationen?

Har klarat av alla utvecklingssamtal utom ett. Känns OTROLIGT skönt! Även om samtalen är trevliga med fantastiska föräldrar, så tar det på krafterna att förbereda, genomföra och efterarbeta. Man är trött, trött, trött!

Men snart ligger ett långt härligt sommarlov framför oss. Och mams och jag ska ju till London om en månad. DET ser jag fram emot!

Helgen är som vanligt lugn och skön. Imorgon åker vi till Karlsborg för att fira Martin 6 år. Ska bli kul att träffa alla. Det är ju inte allt för ofta.

Magnus och Olivia är på Universeum, jag ska till Torget och handla mors dags-present och ta en kaffe med Ciccie och kvällen blir nog bara härligt slapp. Ska nog banne mig dricka lite vin. Eftersom man numer är Taxi Hågner åt en tonåring, blir det inte mycket av den varan.





En skön vårdag i Botaniska med Mia och Emil



Påskäggs-letning med Line



Lyckas inte vända kortet. Men ialla fall, Olivia är på väg till sitt allra första disco. Det är STORT!!



Grill hos Ciccie o Manne





Fika i Haga



med Wille och Jesper


Ha en härlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback