Jag har landat, men längtar ändå...

2011-04-11 @ 21:10:00
Jag älskar våren! Den är absolut bästa årstiden av alla. Det blir varmare och ljusare och man har så mycket skoj att se fram emot. Alla människor blir också både gladare och vänligare när våren kommer. Upplever jag ialla fall. Men ändå...så längtar jag så förbaskat mycket tillbaka till Lanta.  Så ni får helt enkelt stå ut med att en del av mina inlägg kommer handla om Lanta både i ord och med bilder. Som idag.

Tro inte att jag inte kan njuta av tiden här och nu, för det kan jag. Idag har jag suttit en timme i stolen på altanen och njutit av solen.
På jobbet gick vi en skön promenad på lunchrasten och njöt av vårsol och tussilago.

Ikväll var jag på väg för att träna Bodypump, men hamnade på powerwalk med Malin istället. Mycket mysigare!
Så, jag njuter av det mesta nuförtiden, jag försöker se det positiva i det mesta, jag har än så länge inte börjat stressa upp mig och jag mår fantastiskt bra i hela kroppen och själen. En skön känsla som jag hoppas få ha kvar länge.
Den här känslan av fullständig frihet och fantastiska solnedgångar vill jag bevara länge
De lyxiga helgfrukostarna är ett annat minne jag vill pränta in. Här i en trädsala på Klong kong
vissa människor stötte man också på dagligen på olika sätt; här är Deang som jobbade på den travelagencyn där man bokade buss, biljetter, lämnade in tvätt och hyrde moppe. Jordens gulligaste människa
Min trevliga hyresvärd, vars mamma varje söndag kom med lilla lådan full av ananas eller vattenmelon
tjejerna på Lilla Franska slängde sig ut genom fönstret och önskade lycklig resa och pop kan mai=ses igen
här handlade man det mesta, konstigt nog
Sååå gott!!!

Kommentarer

Postat av: Marie

Ledsen att säga det.. men du kommer att längta för alltid. Det finns ett annat liv där ute också :) X

2011-04-13 @ 12:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback