Brr! Bakis!

2007-12-02 @ 12:16:03
Efter en helt otroligt rolig kväll med massor av god mat, massor av rött vin, massor av dans och massor av eh, sprit, så mår jag nog som jag förtjänar idag. jag som aldrig blir bakis. Jo pyttsan! Efter 30 hände nå´t!! Men imorgon kan jag nog säga att det var det värt, just nu känns det inte så!
Fick ialla fall en raketstart på bakisdagen. Tjohooo. Inte!!
Halv 11 säger min kära sambo att Olivia ska vara på kalas klockan 12! Då sitter raset (jag alltså) i morgonrock o försöker få i mig lite frukost.

PANIK!! Present, fixa Olivia kalasfin och själv behövde jag störta in i duschen för att överhuvudtaget känna mig som människa igen.
Men.. på pricken 12.00 står vi ialla fall utanför Gabriels dörr med kalasfin prinsessa och present och en trött, leende mamma.
Nu ska jag SOVA!!!
Sen laddar vi för adventsfika för nära och kära. Men det är senare, MYCKET senare.

Karin, det blev ingen Mojito men jag lovar, jag drack en massa annat för dig också!=)image251

Trötta men nöjda partypinglor klockan 4 i morse. Och ja, Anna Lena dominerade dansgolvet precis som dottern kvällen innan!!!!

image253

                                                          Partypinglan Ann
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback