Fika i Traaaanåååås! (Ungefär så pratar man där=)

2007-12-30 @ 19:45:05
Har hunnit med att träffa min guddotter Frida, igen!!! Fantastiskt. 3 gånger på 1 år. Det är nytt rekord det!!! Men nu får det bli ändring på hoppen. Ska absolut bli bättre på att hålla kontakten, jag lovar! (att göra mitt bästa)
Sen är det ju bonus att få träffa Lotta, Calle o Uffe också, förstås!!!
En härlig fika på Gotteriet i Tranås hann vi med innan vi åkte vidare till Linneas farmor o Leif för ännu mer fika!!!
Fick träffa släkten, (för ni är faktiskt min släkt fortfarande, så det så!) Love you all!!!
Sen bar det iväg tillbaka till Götet med 2 sovande tjejer i baksätet och bara regn och mörker omkring.Fy och usch!!!
Men nu är vi hemma igen! Borta bra, men hemma sååå bäst!

image307

                              Försök själva att ta kort på en tonåring som inte vill!!

image308
 
                                                                Lotta o Calle!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback