Nu är granen klädd och tjejerna nystylade!

2007-12-21 @ 12:36:21
Nu börjar man verkligen känna av julstök och julstress. Inte för att jag själv känner mig så stressad, men folk runtomkring mig gör att man stressar lite i onödan. Men det hör väl till antar jag.
Nåja, veckan har varit innehållsrik ialla fall. Tjejerna har blivt stylade av Maria, vår egen pärla till frisör. Du är bara så bäst!!!
Sen har vi ju klätt vår fina gran. Tack och lov har ingen av tjejerna kommit hem med en massa eget pyssel som ska hängas i granen, så den glittrar sååå fint i rött och guld. (Jag vet Pernilla, det blev inte svart och silver!)
Just nu är Olivia jättesjuk stackarn. Hög feber och hosta som inte är trevlig alls. Skit också. vi blir alltid sjuka till jul. Varför är det så? Någon?

Själv kan jag se fram emot en kväll med kollegor, styling, julbord och lite julfest. Mycket trevligt!!!!

Nä, nu ska jag passa på att slå in lite julklappar när familjen inte är i närheten.
Puss och kram till alla som läser!!!

image281

                                                  Se så fint tjejerna har pyntat=)

image282

                               Full koncentration och sticksiga barr!!!

image283

                        Det är viktigt att pynta bakom granen också

image284



 Kolla in Victoria Beckham frillan. Linnea är såååå fin med nya frisyren!!!
image285image286

image287

                              Olivia kunde sitta still nästan hela tiden!!

Kommentarer

Postat av: Gaberud

Tycker det är roligt att du skriver "Se så fint tjejerna har pyntat=)" Där fick Magnus så han teg!

2007-12-21 @ 15:38:20
URL: http://gaberud.blogg.se

Postat av: Linda J

Pernilla,
vill önska dig God Jul och Gott Nytt År! Det är så roligt att ha "hittat" dig och så himla kul att du har en blogg att följa!

Många kramar Linda J

2007-12-22 @ 09:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback