Relaxing hos mor o far

2007-12-26 @ 22:09:05
Så sitter man då i Mjölby i sitt gamla flickrum och har lite härlig nostalgi. Är ju aldrig fel!
Fast det är bara Olivia o jag, Linnea är hos farmor i Tranås och firar jul för 5:e dagen i rad, eller nå´t sån´t=)
Och Magnus är i Göteborg o lever ungkarlsliv. Tror inte han sörjer alltför mycket faktiskt=)
Så här är vi: i gamla hemstaden Mjölby, med mamma o pappa som fixar och donar, med gamla vännerna som jag träffat en alldeles för kort stund idag. Vi skulle nog behöva en hel dag och natt för att hinna diskutera klart allt man bara måste diskutera!!! Men även en liten stund är ju alltid mysigt att träffas.
Blir bara så sur på mig själv att jag glömde ta kort!!!!!! Så tyvärr finns det inga kort på finfina tjejer denna gången.
Tack Pernilla för gott kaffe och smaskigt tilltugg!!!

Imorgon ser vi fram emot lite shopping på storstan=) med mamma och Olivia i släptåg, så det kan nog sluta hur som helst!!

God jul alla underbara!!!!!!
Lotta, om du läser detta så kommer jag till Tranås på lördag. Kan vi ses då kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback