Adventsbak =)

2007-11-29 @ 17:00:00
Finns det något härligare än lukten av nybakade lussebullar, och ännu bättre, pepparkakor?! Tror inte det.
Här har vi ialla fall börjat komma i rejäl julstämning efter veckans bak. Och myser man till det lite extra med glögg så är ju livet helt perfekt, för en stund ialla fall=)
Tjejerna skötte bakningen utmärkt själva, även om hälften av pepparkaksdegen försvann på nå´t märkligt sätt=) fast det är ju så det ska va: en kaka på plåten och dubbel deg i magen!!!

Och precis som förra året var Åsa här o hjälpte oss. (den här gången stoppade vi i socker i lussebullarna också)
Carola skrålade ur högtalarna och, jo Erik, jag får väl ha en grön jul då, för jag tycker nog att Carola sjunger O helga natt bättre än tommy Körberg=)

MYS MYS MYS gör att livet är lite lättare i novembermörkret!!!!

image242

image243

image244

image245

image246

image247

Kommentarer

Postat av: Gaberud

Grön jul på er!!!

Tommy äter sådana som Carola till frukost.

2007-11-29 @ 18:40:46
URL: http://gaberud.blogg.se

Postat av: Annie

Har precis avslutat lussebak här hemma också. Och mumsat i mig en bulle....än så länge ;) Nog bäst att ta en till så jag orkar flyttpacka sedan!
kram

2007-12-02 @ 15:34:47
URL: http://anniestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback