Lördag och utgång med tjejerna

2007-11-05 @ 19:53:33

Kan inte ens komma ihåg när jag var ute en lördag senast. Länge sen var det ialla fall. Och kan helt klart konstatera att jag föredrar fredagar. Även om jag hade väldigt mysigt o kul så är det alldeles för mycket folk ute en lördag. Fredagar är mer soft!!
Men, Tranquilo är ju aldrig fel även om den unga bartendern gjorde alldeles för (ska vi säga, inte så goda så är jag snäll) drinkar. Men jäklar vad folk.!
Nåja, syftet var att komma ut bland folk och få vara Pernilla o dansa loss, och det lyckades jag med. Så nu är fest-tarmen mättad för ett tag!

image200

                                                             Party-Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback