Ännu en fika!!

2007-10-30 @ 19:03:12
Den här veckan kommer nog mest bestå av fika, fika och åter fika.
Efter att Maria varit här o klippt mig och käkat lunch så dróg jag o tjejerna iväg till Mölnlycke för att kolla in Karins nya fina lya!!! Åååå, nu vill jag också bo i ett alldeles nybyggt hus. Sååå fint och underbart och härligt!!
Axel och Olivia höjde ljudnivån till nya höjder men trots en del fighter lyckades de ha kul tillsammans.
Fika är ju alltid trevligt och mitt i kaffe och kaka ringer Hanna o frågar om jag fikar nu igen. Jaa pep jag fram och skämdes lite över mitt stooora fikabegär. Men gott och mysigt är det!!!

image174

                                                                           ♥

image175

                                                                 Linnea och Axel

image176

                                                             Olivia och Linnea M

image177

                                               och min underbara kollega Karin


Kommentarer

Postat av: Karin

Tack för ett mysigt besök idag! Du är så fiiin och luktar så dooooott! ;-) Hörs imorgon! kram

2007-10-30 @ 20:31:56

Postat av: Karin

Jag snodde föresten 2 bilder från din blogg eftersom jag inte är lika flitig med kameran...

2007-10-30 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback