Fikasöndag

2007-10-28 @ 22:49:49
Trots att regnet hänge i luften o det blåste kallt som tusan så trotsade Emil o jag vädergudarna o kom iväg på en joggingtur. (hade aldrig tagit mig iväg själv). Hemma väntade en good frukost som belöning.
Dagen bjöd på ett trevligt besök ute på Långedrags värdshus. Vi fick riktigt kura in oss vid en härlig brasa som höjde mysfaktorn till skyarna.

image161

                                          Kolla in brasan bakom!!!! Mys!!!!

image162

                                                            Härligt uppstyltade!!!

image163

            Inte ens om jag försöker lär jag dricka så mycket latte som Mia dricker te!!!
                                                                          ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback