Fotbollsnostalgi!!

2007-10-01 @ 20:41:05
Hanna tipsade mig om att det finns lagbilder på oss när vi för länge sen gjorde fotbollskarriär i Mjölby södra. Så, jag är ju bara tvungen att dra med familjen och framför allt Linnea som nu valt att gå i mammas fotspår (till min stora glädje) dit för att se detta med egna ögon. Hur kul som helst!!

På ett kort är jag visst målvakt, en karriär jag förträngt för länge sen. (slutade med benbrott i handleden) och på ett annat kort står man med sitt stora krull och ser tuff ut!!! Cooolt!!!

Kollade även in andra kort på gamla pojkvänner, klasskamrater m.m. Jösses, man minns dem precis som de ser ut på korten. Undrar hur de ser ut nu?!
                                                                                    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback