Hjälp! Söndag redan!!

2007-10-21 @ 18:39:51
Jösses vad veckorna springer iväg!!  Inser när jag kollar bloggen att jag inte skrivit nånting på en hel vecka. skärpning!!
Men sanningen ska väl krypa fram att jag ägnat mig åt min nya beroendeframkallande last: facebooken!! Helt galet hur fort man kan bli fast i något. Men riktigt kul är det. Har både hittat och blivit hittad av nya o gamla vänner. Mycket trevligt!!
Nåja, helgen har varit hård men vansinnigt rolig.
Anna-Lena har fyllt 40 år så i lördags var det stor fest hemma hos dem. God mat och dryck o alla glada galna vänner är recept på en lyckad fest. Tog oss hem runt 4-tiden och vaknade vid 8. Så just nu sitter man med 4 timmars sömn i kroppen. Hur jag känner mig? Som jag förtjänar antar jag:)

Mamma o pappa har tagit hand om oss på bästa sätt, både med mat, barnvakt och sällskap. Tack så hemskt mycket!!

Magnus har lyckats jobba 7 timmar idag och jag o Olivia drog till Mölnlycke o kollade in Jessica o Malin när de spelade innebandy. Vi hade trevligt sällskap av Karin o Axel, så Olivia o han röjde omkring med varsin egen boll o klubba vid sidan av. Vi lyckades nog missa de flesta av Pixbos mål, eftersom vi vakade av våra småhuliganer.
Pixbo vann ialla fall o Jessica var på bra humör, tack o lov: Puh!!
                                                                                              ♥

image123

                                       Fikasugna Axel o Olivia mumsar på bulle o festis.

image124

                           Blivande Pixbospelare? Skulle tro det!!

image125

                                 Spännande! Håller Pixbo på att göra mål kanske?

Kommentarer

Postat av: Little darling

fina bilder:d

2007-10-21 @ 19:10:24
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback