Inte kul att vara sjuk!

2007-10-23 @ 12:15:52
Tisdag och fortfarande sjuk. Tyvärr tom sämre idag än igår. Olivia däremot har sitt på nätterna då hon hostar hysteriskt, men nu är hon alldeles för pigg. Jättebra egentligen, men med tanke på att jag längtar efter sömn så är läget helt fel!
Har precis druckit en god kaffe ialla fall och mumsat digestive Oliv till. Vet ni egentligen hur goda dessa kex är? Jag tror att jag är beroende av dem! Olivia har precis mosat sönder ett par o leker med dem. Hon lyckades med detta i ett oövervakat ögonblick. Rackarunge!!!

image143

Letade bland gamla kort och kolla denna lilla skrutta!!! Nu vet jag vem hon lärt sig detta av!!
                                                                               ♥

image145
                           Bilden säger precis allt om hur detta lilla spöke är!!

image146

                             Till skillnad från en vansinnigt lugn och cool storasyster!!!
                                                                         ♥

image147

Kommentarer

Postat av: Annie

Krya på dig vännen! Det är tomt på jobbet utan dig ;)
Kram

2007-10-24 @ 22:40:46
URL: http://anniestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback