Mina fantastiska tjejer!!

2007-10-26 @ 17:37:30
Måste få skryta lite om mina fina tjejer. Speciellt nu Linnea!
Var på utvecklingssamtal igår, där hon själv fick hålla i sitt samtal:" Hej och välkomna till mitt utvecklingssamtal!!"
Min stora duktiga tjej! Och bara idel beröm från "fröken" Malin. Jobbar duktigt, bra på reflektioner, bra kompis, vill och kan mycket m.m. Det är som bomull för ett modershjärta!

Så har vi min bestämda madame Olivia. Idag var vi o köpte ny bilstol åt henne eftersom hon håller på att växa ur den gamla. Hon tar ju för sig och vet precis vad hon vill ha!! Expediten frågade om hon ville ha den rosa stolen, men icke!! Den blå och svarta skulle det vara. Så självklart blev det den!!! Sen sjöng hon sånger om den hela vägen hem. "Jag sitter i min nya bilstol och jag är en Kung!!! osv. Hon är bara för härlig!! Tänk att bli så glad över en bilstol!!!

image148

                                                En nöjd och belåten Olivia!!!

image149

                                            Vi firade köpet med glass och kaffe!!!
                                                                     ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback