Party!!

2007-10-21 @ 19:15:01
Får väl bjuda på några inte helt nyktra kort från lördagen.
Linnea hade en kommentar om det nya systembolaget som öppnar här i Sisjön snart: mamma, vad bra för dig o Magnus när systembolaget öppnar här!! Hm, tycker hon att jag springer där ofta eller? kan säga att jag inte ens minns när jag var där senast.

Olivia satte sin kommentar till fröknarna på dagis i våras: Min mamma tycker om: rött vin, vitt vin, öl...och kaffe latte.
Vad har jag egentligen lyckats ge för intryck hos mina barn? Hjälp!!!

                                                                   Nåja, här kommer lite partypingelkort!!

image127

                                               Snygga 40-åringen o partypinglan!!

image129

                                                                 Sent sent på natten!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback