Snaart fredag!!! Jag behöver sova!!!

2007-10-11 @ 18:53:40
Vilken vecka!!! Att man inte säger upp sig som människa ibland är ett under!
Har varit jordens argaste fröken tror jag. Förbaskade ungar. 7 år och tykna så håret reser sig!!! "Tror du jag bryr mig" är en kommentar man fått. Och vår stackars städerska som är urgullig fick fingret och 2 uträckta tungor när hon så snällt hon kunde sa till 2 barn att gå ut på rast. Det är så man baxnar!!!

Tyvärr blir man ju inte världens bästa mamma hemma heller, för energin är totalt slut vid det laget. men jag har kämpat tappert för att vara skojig lekmamma också. tjohoo!!

Och mitt i allt detta så fyller Magnus 35! Lammungen!!! Så det var bara att ställa klockan på typ, jättetidigt, smyga ner o fixa frukost på sängen( som han inte ens vill ha eftersom det bara smular) och glatt ta ton: "ja, må han leva..."
Olivia sov som en stock bredvid och hade inga tankar på att vakna och hjälpa till. Det blev nästan ett Hågge-moment: "jag är vaken!!!(panik i rösten när mor tog ton på födelsedagen. Hi hi, kan skratta gott åt det minnet!!
Nåja, han blev nöjd med paket och trevlig födelsedagsmiddag ialla fall, och som grädde på moset hade han fått dyka i västerhavstanken på Universeum, så han var rätt nöjd med sin födelsedag.

Nu sitter jag med en kopp te och ´smörgås för att samla nya krafter inför nattningen. Olivia rundar av kvällen med lite saltkråkan efter ett hårt gympapass med kullerbyttor, tunnelkryp, hopp på studsmatta och en himla massa roliga lekar.
Själv längtar jag till helgen mer än någonsin. Jag behöver sova!!!!
                                                                                  ♥

image113

                         Vild och galen? Jo då! men helt underbar!!!

Kommentarer

Postat av: N R 1 2 6

jippie snart är det helg :D

2007-10-11 @ 19:04:07
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback