Sushimys!!

2007-10-28 @ 22:31:24
Efter Universeum och en sväng på stan (förlåt Mia att jag inte var den bästa shoppingkompisen du haft med dig) så var det dags för lite god Sushi!!! (Jag tror att Olivia smällde i sig fler bitar än mig!!) Galet gott är det ialla fall och ännu bättre smakar det när man gjort dem själv. Eller... magnus, Mia o Olivia fixade och Emil o jag var jättebra på att heja på!!! 

image152

                                                           Det smakar så doooott!! (internt skämt mellan kollegor)

image153

                                                      En koncentrerad syster.....

image154

                                          ....och en koncentrerad bror!!

image155

                                           Olivia gör sin egen goda sushi!!!

image156

                                ..och Emil och jag stöttade såhär bra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback