Älskade moppe!!!

2007-09-21 @ 22:17:39

Måste bara berätta en rolig sak för er tjejer som var med under moppetiden. Vad var vi, typ 14 år!! Hur kul som helst att låna Sjöstens moppe o susa genom Skogssjön till Aspemar! Hej o hå!! Kommer ihåg att vi var nära att krocka med dina föräldrar Jenny B. Ups!

Nåja, åter till min moppehistoria:
Igår tog jag moppen till gymmet. Känner mig rätt cool när jag susar fram på den, o väldigt nostalgisk!!!
Men... när jag ska hem från gymmet så blir jag omkörd av 2 tonåringar som tror att jag är en polare, så de åker upp jämsides och grejar. Helt plötsligt känner jag mig sååååå fånig och sååå gammal. Tänk er deras tankar. ok, det var visst en gammal kärring på moppen som försöker va cool. Patetiskt!!
Yeah yeah, den bjuder jag på!!! Nostalgin tar överhanden ialla fall och jag drömmer mig bort till slomarp när vi sprang igång moppen o satt 3-4 stycken på den genom skogarna. Det var tider det!!!

                                                                                               ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback