Fredag och after work

2007-09-15 @ 10:40:55
Vaknade upp till ljudet av hällregn... Inte något vidare partyväder precis.
Linnea fick sova över hos Linnea och ha lite fredagsmys där. Olivia busade loss med Maja o Ella ,medan magnus, jag o Jessica tog spårvagn(pust) in till stan. Excet var slutstation o där serverades god after work-buffé och halvgoda öl. Glada kollegor fick upp humöret och när Ciccie meddelar att Olivia somnat och sover där då jäklar blev det party!! Nä så illa blev det inte, men ändå.. Partyprinsessan i mig vaknade och jag fick svänga mina lurviga med Erik o Malin på dansgolvet. Karin, Tranquilo sparar jag tills vi går ut!!!
tyvärr(eller inte) finns inga bilder som dokumenterar kvällen.
MEN.. jag har hittat bilden från Vår hysteriska after work med Ciccie, Pernilla o Karin. Den kvällen blev fantastiskt lyckad. gissa varför?image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback