Höstförkylning

2007-09-11 @ 10:25:39
image31Vaknade med ont i halsen och huvudvärk i morse o insåg att idag blir jag hemma från jobbet. Inte kul, men nödvändigt.

Det var nog inte det smartaste jag har gjort att sätta mig på moped i kalla septembernatten för att brumma hemåt efter barnvakteri hos E och M, men oj vad kul det är med moppe!!

Har lämnat en hoppande o glad Olivia på förskolan och sitter just nu med en kopp te som förhoppningsvis lindrar halsen lite.

Har precis pratat med Jenny D på msn o fått skratta lite.
Hade ju en härlig nostalgihelg i Tranås i somras, med Sommen, snabb båt o grillning hos Lotta o Uffe. Kan väl säga såhär att vi var lagom fnittriga och glada i hågen när det var dags att ta båten tillbaka till Tranås. Men Jenny är ju en klippa på det mesta och redde ut detta med bravur.

Tranås Statt var tyvärr stendött när vi (Jenny och jag ) äntligen tog oss dit, så vi fortsatte kvällen med en lååång promenad där både det ena och andra hann avhandlas.

Nästa sommar stannar jag nog en vecka. OK? ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback