LINNEAS STOORA DEBUT(och en nervös mamma)

2007-09-27 @ 21:22:02
Äntligen! Idag var det dags för Linneas stora debut i fotbollen. Har ju lovat Linnea att inte stå vid sidan om och skrika. Eh, gick sådär kan jag väl säga. Alla ni som varit med mig på hockey vet nog vad jag pratar om. Jag KAN bara inte vara tyst. Så enkelt är det. Måste få heja och skrika lite!!!
Min lilla tjej.. Duktig som attan var hon. Sprang fram och tillbaka, hit och dit... Och det är ju huvudsaken att man kämpar och gör så gott man kan... Tyvärr förlorade Solängen men, men, det hör ju också till. Det blir revansch nästa vecka. Heja Linnea!!!                             
                                                                                       ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback