Mingel, sång och musik!!

2007-09-30 @ 20:20:39

Jaha, det här börjar ju bra! tänkte jag i fredags när jag upptäcker att biljetterna vi fått av Stenberg inte gäller fredagens Ladies night, utan lördagens. Panik!!! Det är visst inte meningen att jag ska se Martin! I våras valde vi att gå på krogen när han var här, i somras missade jag honom helt på festivalen och nu har vi biljetter till fel dag!!!!

Nåja, efter lite trixande så lyckades vi ändå få biljetter till fredagen. Så, vi startade med vin och mingel i pianobaren på hotell gothia. Smart val! Bokmässa och VÄLDIGT många kvinnor som tänkt samma käcka tanke som oss. Men...Ciccie var nöjd då hon upptäckte att raffiga Thomas Bodström uppenbarade sig på hotellet!!

Sen var det då dags för showen!! Och vi var väldigt nöjda. Massor av skön musik blandat med galna sketcher och en taggad Kjell Bergkvist som i mitt tycke stod för nästan hela underhållningen. (förutom Martin då, när han sjöng 7milakliv. gåshud på den!)
7000 galna kvinnor vrålar och stämningen är på topp!!image81

                                                    MingelCiccie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback