Systembolaget släng dig i väggen!!

2007-09-22 @ 13:10:07
Vem behöver systembolaget när man har ett snällt och generöst ex som förser mig med vin!!
Igår fick vi besök av Fredrik o Tina o deras 2 söta barn Filip och Jaqline. Räkor och lax stod på menyn och vitt vin lyste med sin frånvaro.
Linnea pratar precis i telefon med Stenberg när jag gör min upptäckt och som om han läste mina tankar frågade han om vi hade nå´t gott vin till. Så det var bara att sätta sig i bilen o susa iväg till eklanda efter 2 flaskor supergott vin. Tack Magnus! ♥
Kände mig lite som en tjuv om natten när jag smög ur ur förrådet med 2 flaskor vin i famnen, eller ännu värre, när man smugglade ut vin som tonåring! Sorry mams och paps!!

Middagen blev lyckad ialla fall, god mat och gott vin blandat med mycket trevligt sällskap. Tina o jag fick chansen att prata utan män (som drog iväg på pokerturnering) och barn (som till slut somnade). Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback