Fikamys

2008-04-07 @ 21:03:08
Vilken underbar dag det blev till slut. Solen kom för att visa att våren är på väg och helt plötsligt känner man sig hur pigg som helst. Kände att jag bara måste komma ut i detta härliga väder så på med mp3 spelaren och iväg. Hur gott som helst. Lyckades t.om få i mig en god kopp kaffe på vägen.

Efter gymnastik (Olivia)cykling, fotboll och middag lyckades Ciccie o jag smita hemifrån en stund och njuta av den fantastiska utsikten och servicen på Långedrags Wärdshus. Kan se mig själv sitta där många sköna kvällar i sommar.

Ciccie fyllde ju år i lördags men lyckades bli sjuk precis lagom, så ingen födelsedagsfest blev det. Så vi tog en liten födelsedagsfika bara hon och jag denna gång. Hoppas att du tyckte om armbandet Ciccie, annars är det helt ok för mig att byta.

Mitt dåliga samvete vet också att guddottern Frida fyllde i lördags. Är ju hur sopig som helst på att få iväg grattiskort i tid, så Frida, stort grattis ändå från oss, och när vi träffas (snart hoppas jag) så lovar jag att fira dig ordentligt.

                                                                                           ♥

image576

                                              Födelsedagsbarnet Cecilia

image577

                    Den här utsikten ska vi njuta mycket av i sommar

image578


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vilken fin bild! Jag menar den med båtarna! C

2008-04-08 @ 22:35:26

Postat av: pernilla

Jag tycker alla bilderna är fina!!
Kram

2008-04-10 @ 16:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback