Kloka barn

2008-04-14 @ 20:58:26
Min underbart goa 4-åriga, snusförnuftiga Olivia säger bara så bra och kloka saker helt plötsligt. Ikväll när vi läst klart godnattsagan, låg vi och myste en stund. Helt plötsligt säger hon: "Mamma, vi ska inte ha med Pluto i vårt solsystem för det är en dvärgplanet och vi ska bara ha med vanliga planeter." Sötunge!!!! Man blir så varm i hela kroppen. (Till historien hör att de har tema rymden på förskolan just nu)
Annars är det mest cykling på schemat hemma hos oss nu. snacka om att få mycket motion. Och det är ju aldrig fel!!!

Nu jobbar jag bara en dag till, sen blir det att packa väskorna fulla, stuva in familjen i saaben och sätta kurs mot Sälen!!! Har beställt soligt väder med klarblå himmel och en massa härlig skidåkning. Eftersom vi har bestämt att inte ta med datorn ,utan ha en gammal hederlig mysig familjetripp, så önskar jag mig också glada och nöjda barn!
                                                                                                ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback