Semester

2008-04-15 @ 23:49:43
Nu tar jag semester från bloggandet i några dagar. Imorgon stuvar, och då menar jag verkligen stuvar (hur kan man få med så mycket på så få dagar, OCH då har jag även verkligen lyckats prioritera att packa lätt) vi in familjen och sätter kurs mot vårt Sälenäventyr.
På söndag är vi back in business igen och då LOVAR jag att komma med fullständig rapport om hur härligt, ljuvligt och underbart vi har haft det.

Karin o Henrik, tack så HEMSKT mycket för att vi får låna så mycket bra grejer av er! Och tack för en trevlig tisdagskvällsfika=)

Ciccie, ha det så underbart du bara kan i New York och njut lite för mig också, please!!!
Pernilla, ha så kul i Kiel, fast å andra sidan så oroar jag mig absolut inte över att det skulle vara på annat sätt!!
Alla ni andra fantastiska människor som finns därute: njut av vårvärmen som ska komma så ska jag njuta av härlig skidåkning och mys med familjen.

                                                   Puss o kram och på återseende om några dagar!!
                                                                                                 ♥

image609

Idag jobbade vi verkligen HÅRT i vårsolen. Glada gungande o klättrande barn, smaskigt utemellis och soltörstiga "fröknar". Livet kändes riktigt gött idag!!!!

Kommentarer

Postat av: Annie

Åh va härligt ni har det! Det har jag med och jag är dessutom ledig!!!
Du ville ju ha ny bloggdesign, den här tjejen lottar ut en varje vecka. Sista dag idag för veckans design!
http://sondagsbarn84.blogg.se/

2008-04-17 @ 12:24:36
URL: http://anniestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback