Sol och värme

2008-04-30 @ 08:43:28
Efter Linneas träningshelg i Skåne blev resultatet feber och ont i huvudet. Så måndag och tisdag har Linnea och jag varit hemma från skolan. Vädret har ju varit helt strålande, så många stunder har givetvis tillbringats på stolen ute på altanen. Lider just nu av lätt abstinens/ångest över att ha läst ut sista delen av Stieg Larsson och vet att det inte finns fler! Så nu har man sagt bye bye till Lisbeth och Mikael med stooor saknad!! Hur ska man klara sig??

När jag hämtat Olivia från förskolan myste vi till det med lite god fika, sen är det ju bara cykling som gäller för lillskruttan. Hon är som en duracellkanin. Man drar upp henne o så scyklar hon ÖVERALLT HELA TIDEN!!! Men så har hon också blivit en riktig hejare på cykling också!!

Ikväll ska vi till Gerles på lite grill. Någon valborgseld kommer jag förmodligen inte att se röken av, men men. För några år sen var vi i skänninge o kollade elden och alla motorcyklarna. Lite nostalgi kan man väl lugnt säga!!
Ni som får njuta av eld ikväll, njut för mig också!!!

image646

                                                     fikamys på altanen

image647

                                                                       min fina Linnea

image648

                                                          och min fina Olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback