Tisdag

2008-04-01 @ 22:23:27
Varför är man så himla trött? Kan någon svara på det? Karin kände inte igen mig på jobbet. energi=noll!
Sen var det dags för Olivias utvecklingssamtal. Jodå, hon sköter sig, MEN... som Tony Irwing säger, hon är en bestämd dam och hamnar lätt i konflikt. Ok, kom med något nytt, säger jag. Annars var allt så bra så, tack och lov!

Hem och fixa pannkakor, vad händer då, jo, Olivia börjar kräkas! Ja, inte av pannkakorna men av maginfluensa. SKIT OCKSÅ!! Ser inte fram emot denna natt! Sorry Karin, jag ska hålla mig låångt borta från dig vännen.

Däckade i soffan en stund och sen tog Ciccie och jag en skön kvällspromenad i vårluften. Åhh vad jag längtar efter härliga vårkvällar nu!!! Och dagar förstås. Idag VÄRMDE solen helt underbart. I Like a lot!!!! Nu måste min energi komma tillbaka, bums!!!
 
                                                                                                  ♥
                                                                                  

Kommentarer

Postat av: Karin

Tack, men jag längtar ändå efter ditt sällskap.. med eller utan kräk och energi ,-) Men vi kramas INTE imorgon! Och snart kommer den ska du se... vårenergin! Du och jag och många koppar kaffe på skolgården... härligt!

2008-04-02 @ 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback