Ångest!

2008-08-06 @ 14:43:21
Dagarna rusar på och hemresan börjar göra sig äckligt påmind!  Är det nå´n som missat att jag inte vill åka hem?
Ikväll kommer det hit en massör som ska ta hand om oss. Ska bli riktigt skönt, och faktiskt är det det enda jag kan längta hem till: min egen säng. Stackars ryggen är inte så glad på mig just nu! Men med lite massage så..
Ikväll blir det också grill och gott dricka till. Förstås. Man måste ju passa på!!!!

Imorgon ska Monika o jag fixa naglarna fina på en salong i Zadar. Som om lyxen inte vore nog!! Här snackar vi halva priset!!

Nu är det dags för lite lunch i skuggan o sen blir det ett dopp i poolen. Igen!

Sol och bad för hela slanten blir det de sista dagarna.
Hoppas ni har det så bra man kan ha det hemma i Sverige. Längtar inte till jobbet, men till mina fina kollegor.
Längtar inte till Sverige, men till Ciccie o en god Latte. Long time now!!

                                                  Pussar o Kramar från semesterpinglan





                       Fina svägerskan o jag på shoppingrunda



                                      Fikapaus i värmen



                                        Kvällsdopp i poolen



                 Linnea har lärt sig stå på händer i vattnet



                               Det svalkar gott i poolen



                     En härlig solnedgång inne i Zadar city



                                              Mor och dotter 




                             

Kommentarer

Postat av: Erik

Såå himlans varmt kan det inte vara . Jag ser ju en tjej med värsta vintermössan på sig.

Så sluta nu krydda dina "det är sååå varmt"-uttalanden.

2008-08-06 @ 18:26:08
URL: http://gaberud.blogg.se/

Postat av: pernilla

Hjärtat, jag vet att det svider lite, men vi är faktiskt i himmelriket nu!! Har precis fått urskön massage, dricker rosé för glatta livet o snart drar grillen igång, med halva släkten som vi hyr av.

It´s good to be me!!!

2008-08-06 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback