En härlig helg!

2008-08-24 @ 20:11:47

Innan man vet ordet av är det söndag kväll igen o jobbångesten kommer småkrypande. Fast bara lite, ser fram emot morgonkaffet tillsammans med mina fina kollegor.

Den här helgen har vi haft trevligt besök av familjen Kolsbo. En favorit i repris nästan! Jessica har gått på Bodypump-kurs här (vi glömde ju lära mig rätt ställning, Jessica) och i går kom också Lilly o Stefan hit för att mysa med oss. Tjejerna har så kul tillsammans och det är härligt att se! God mat, mer vin och massor av vuxensnack hann vi med under kvällen.

Idag stod Liseberg på programmet. Eftersom Jessica fortsatte sin kurs o Magnus Jobbade så blev det Stefan, jag o tjejerna som fick tampas på nöjesparken. Från att ha varit nästan ensamma(kändes det som) till smockfullt på bara några minuter!! En perfekt dag för familjen på Liseberg tror jag.
Tjejerna hann ialla fall åka en hel del, kolla kaninteater och käka popcorn o sockervadd. Förstås!! Det hör ju liksom till!!
Även familjen Hemmingberg kom och gjorde oss sällskap. En riktigt härlig söndag blev det alltså!!

Köpte Thai på hemvägen och råkade ta fel sort. Blev den starka varianten, så nu har man gått omkring med botoxläppar hela kvällen!



                                      3 trötta tjejer i soffan



                                      Utslagna, nästan
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback