En väska TILL?????

2008-08-29 @ 22:56:03
Så sa Olivia när hon o Magnus shoppade stoor väska till mig på Stadium häromdagen. Måste ju få plats med alla me and i-kläder ju. Den puttiga väskan vi fick räckte inte för en stor fin kollektion. så nu kånkar man omkring på en hockeytrunk!! Men plats finns det!!!
Ialla fall, när de ska handla den säger då Olivia högt och tydligt inne i affären: En väska TILL? Hur många väskor ska mamma ha egentligen? Hon har ju redan flera stycken!!! en dam som hör detta skrattar så hon nästan kissar ner sig!!
Jäkla unge!! Jag har 2 jag använder. Är det mycket?? Näää!

Nu är det dags för skönhetssömn. Imorgon blev det visst bara jag o Olivia som åker uppåt. Linnea stannar hos Linnea o Magnus fick besök från Växjö.

Karin o jag känner att vi gjort världens deal med tjejerna (LInneorna alltså). Till på måndag ska de slå in berättarböcker med guldpapper åt 6-åringarna, och för jobbet får de 100 kronor var!! Lätt att det är värt varenda krona att slippa slå in 46 böcker!!!!!



Olivia säger till mina kollegor att "mamma har en bebis i magen!" Nä säger jag, det är bara bubbel o rosé, så sluta glo för he.....e!!!!! Men det är gosigt att mysa med andras bebisar!!! Snart kommer en till som vi tänker skämma bort!!!

Kommentarer

Postat av: Karin

Två väskor?? Är det Magnus du försöker lura? Jag längtar också en massa till fredag. Ska bli sååååå mysigt och roligt! kram

2008-08-29 @ 23:14:34

Postat av: Pernilla

Karin!! Vad snackar du om? DU har många väskor, inte jag=)

2008-08-30 @ 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback