En vecka kvar!!

2008-08-02 @ 08:06:08
Fy och usch vad fort tiden springer iväg. Nu har vi varit här i en vecka redan och det blir till att stornjuta sista veckan. JAG VILL INTE ÅKA HEM!!!!!tror att jag skulle passa superbra som lyxhustru. Ialla fall här i Kroatien!
Imorgon åker våra "guider" hem till Sverige igen, så då blir det att klara sig på egen hand. vi har haft lyxliv och fått se allt som är värt att se här guidade av Mario med familj. Nice!!
Igår åkte vi ut till en liten underbar ö, strax utanför Zadar, där vattnet var kristallklart och alldeles turkos i färgen. Såå fint och precis så man förväntat sig att vattnet ska se ut. Eftersom det är så varmt mest hela tiden, så badar vi mest hela tiden.
Men lite annat har vi hunnit med också....................................

         Hälsningar från Herr och Fru Nilsson-Hågner








                    

Kommentarer

Postat av: Familjen Marcko

Stort GRATTIS !



Vilka fina bilder på det stiliga paret och på de söta "näbbarna!.

Glada nyheter nådde oss via "chatten" igår kväll.

Hoppas jag inte ringde och störde mitt under ceremonien när jag ej hittade er husnyckel.

Apropå det, vad brukar vänta ett brudpar som "flytt iväg" för att gifta sig när dom kommer hem. Och nu behöver vi inte ens bryta oss in !! Tack för den.

Njut nu av sista veckan och av varandra. ( Och försök att ej oroa er för hur det skall se ut när ni kommer hem, ni kan inte göra något åt det ändå!!! :)



Kram från Jocke, Anna-Lena, Johanna och Linnea

<3<3<3

2008-08-02 @ 11:08:29

Postat av: Karin

GRATTIS fina ni!!! Både ni och tjejerna är såååå vackra. Stor kram från Karin, Henrik och Axel

2008-08-02 @ 11:49:37

Postat av: Jenny Andersson

JÄTTE grattis till det nygifta lyckliga paret!

Vilka bilder! Superfina är ni!

Ha en fortsatt skön vecka och hälsa till alla,

många kramar från Jenny, Jerker, Theo & Tyra

2008-08-02 @ 12:59:54

Postat av: Marie

GRAAAAAATTIS!

Åååå vad jag blev rörd... ryser i hela kroppen =) Va fantastiskt fina ni är!

Massor med kramar till ER

xx

2008-08-02 @ 13:11:13

Postat av: Maria me&i

Massor av grattiskramar till er båda, så fina ni är på bilderna!!!



Synes den 11/8!



Kram Maria

2008-08-02 @ 16:30:47

Postat av: Åsa

GRATTIS!!!!

Såå oväntat, men alldeles UNDERBART!! Hurra! Hurra! Nu ska vi nog ta ett snack med familjen Marcko, som har nyckel...

Grattiskramar från Åsa och Erik

2008-08-02 @ 19:35:32
URL: http://gaberud.blogg.se/

Postat av: pernilla

Tusen tack för gratulationerna. blir ju något nervös över familjen Marckos eventuella bus. Åsa, du skulle bara våga!!!!!!!

Kramar till er alla från oss!!

2008-08-02 @ 20:59:12

Postat av: Viktoria

Stort GRATTIS!!!

Vad kul för er och vad fina ni är. Ha en fortsatt mysig resa. Vi ses snart

Kram Viktoria och Patrick

2008-08-02 @ 22:25:49

Postat av: Helena Sjöholm

Vilken tur jag har som äntligen börjat lära mig det här med bloggande...och hittar era underbara bilder det första jag gör! Fantastiskt. Miljoner grattiskramar från mig till er och era underbart söta flickor!

GRATTIS!!

2008-08-03 @ 00:07:33

Postat av: Anonym

Hur kunde du utan mig!! Vi får fira när Ni kommer hem! Puss o Kram Ciccie

Ni är jättefina!

2008-08-03 @ 00:33:10

Postat av: Andreas

Nämen stort grattis då! :)

2008-08-05 @ 15:22:27

Postat av: pernilla

TACK ALLA FÖR TREVLIGA HÄLSNINGAR. VI SES SNART I ETT BETYDLIGT KYLIGARE SVERIGE. USCH O FY O BRRR!!

2008-08-06 @ 13:20:34

Postat av: Annie

Men åhhh va roligt att läsa!!! Stort stort GRATTIS!!! Ni är verkligen superfina =) Din klänning är superfin! Var har du shoppat den?

2008-08-10 @ 16:09:47
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Postat av: Linda Jarnehag

Ååå, stort grattis! Vad fina ni var allihop!



Kram Linda

2008-08-11 @ 15:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback