Snart är det dags!!

2008-08-07 @ 13:25:23
Efter två ursköna, härliga, varma, soliga, fantastiska veckor är det dags att packa ihop o åka hem. Har precis kollat vädret(förstås) och inser att jag kommer frysa ordentligt när vi närmar oss Sverige. Kofta på alltså!!
Just nu packas det o tvättas det för fullt. Ska snart iväg o fixa naglarna,, shoppa det som ska med hem o förhoppningsvis hinna med en god Nin-glass.
Har ändå lite, lite hemlängtan. Men bara lite!!!
Kommer förmodligen vara översocial när vi kommer hem, så ni som känner för att träffas, hör av er!!!





                                          Min supercoola bror



      Ett gott glas rosé vid poolen. Livet är bra härligt ibland!!



               Fina festtjejer: Moa, Linnea, Olivia o Nicolina



                    En piffad svägerska fixar grillmiddag



       Oj, ett glas rosé till! Avgiftning när man kommer hem!



                               En härlig kroatisk grillafton



Mitt "jag mötte Lassie"-ögonblick: Teddy Lucic´s barndomshem o numer sommarhus

Kommentarer

Postat av: Åsa

Jag tar GÄRNA en fika med en översocial du! Kram

2008-08-07 @ 18:13:31
URL: http://gaberud.blogg.se/

Postat av: pernilla

Härligt Åsa. Då hörs vi när vi är hemma igen!

Kram

2008-08-07 @ 18:33:58

Postat av: Karin

Welcome home darling! Jag är alltid översocial så mig får du träffa när du vill. Kram!

2008-08-07 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback