Hågge 40 år!!

2008-01-31 @ 22:32:41

HERREGUD!!! Jag minns när mamma och pappa fyllde 40 år och då var de GAMLA!! Jösses! Själv är man en evig ungdom, eller?
Nu har ialla fall STOREBROR fyllt 40 och snart är man själv där. har lovat mig själv att inte krisa som jag gjorde vid 30! Men nu vet jag inte....
Igår satte vi ialla fall hela familjen i bilen och susade upp till Karlsborg för att överraska brorsan på födelsedagen. Tjejerna var såå duktiga. Inget knorrande att det var långt och jobbigt och de lyckades t.om sova mestadels både dit och hem. Mina tjejer=)

Kusinerna fick en härlig lekstund tillsammans och jag fick lite tid med käre bror som vi ser alltför sällan. Skärpning Hågge!!

Imorgon bitti drar han och polarna till Barcelona för lite fest och galenskap. Trevlig 40-års present måste jag säga!!

Själv ser jag fram emot glammig fest hos Gerles på lördag. Tjejerna sover hos familjen Marcko, så nu jäklar ska här festas!!!!!!Korka upp champagnen vänner, jag är sååå på!!!

                                                                                                 ?


Kommentarer

Postat av: Gaberud

ÄR inte du redan 40?!

2008-01-31 @ 23:14:33

Postat av: Linda J

Åå shit! Våra brorsor fyller faktiskt 40 i år!!! Otroligt! Själv är man ju ung och fräsch som en nyponros...*s* (Hade också kris vid 30 - hu!)

Ha en trevlig helg och ha det så kul på festen!
Kram Jarnis

2008-02-01 @ 09:12:07

Postat av: pernilla

Erik, du ska vara snäll mot mig annars är det slut med coca cola och godis när du är deppig! Fatta!!
Linda, känner mig inte en dag äldre än, eh..30?
Ha en skön helg!
P

2008-02-01 @ 23:04:09

Postat av: Annie

Du ska inte känna dig en dag äldre ;)
Hoppas ni hade en härlig lördagkväll hos PG! Det ska väl kännas idag isåfall ;)
kramar

2008-02-03 @ 14:38:31
URL: http://anniestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback