Helg underbara helg!

2008-01-12 @ 11:15:26
Jaha!! då har man då kämpat sig igenom första veckan på jobbet. Jag förstår inte hur man kan vara såå trött. Eller, jo det förstår jag ju. Har man legat o trynat till 11 nästan varje dag o bara slappat , så är det väl klart att kroppen får en chock när den måste stiga upp alldeles för tidigt!!

Började i måndags med möte i Linneas fotbollslag. Nu ska här säljas Newbodykläder på jobbet, så tjejerna får åka på träningsläger i vår!!!

Karin och jag har lovat varandra att inte äta godis, kakor, digestive m.m på jobbet, förutom fredagar då man bara MÅSTE fredagsfika. Fattar inte hur jag kunde gå med på nå´t så dumt. Karaktären är verkligen inte på topp. Men nu jäklar ska här kämpas!!

Hari och för sig kommit igång med träningen, och efter grym träningsvärk i början av veckan då jag kände mig som Asta 90 år så mår jag riktigt bra. Eller, ja inte just idag då, eftersom jag sabbade all träning med att gå på after work med Pernilla o Ciccie igår. Hittade alla möjliga roliga o konstiga ställen som vi gled in på, inte de gamla vanliga ställena vi brukar fastna på(förutom Tranquilo då, men bara för att jag lovat Karin o simon att dricka Mojito för deras skull) sen blev det ju inte sämre när "vår" bartender fanns på plats o servade med goda drinkar o starka shots. (Brrr, varför drack jag det?)

Tack och lov sover Olivia hos Jessica o Malin och Magnus jobbar o Linnea är hos sin pappa, så nu njuter jag av tystnaden och lugnet en stund till.
Sen MÅSTE jag ta tag i den c-uppsats jag ska opponera på nästa fredag. Stön!


image350

Fina vännerna o partypinglorna Pernilla o Ciccie. (Se så städade de ser ut i början av kvällen)


image354

                                         Här är man inte lika stark längre=)

image355

                                3 trötta partypinglor många timmar senare...


                 

Kommentarer

Postat av: Karin

Ni är sånna babes! Känner att jag missade något... men jag får väl trösta mig med att alla dina Mojitos gör att jag säkert kan ta dubbel fredagsfika den här veckan eller skippa en regnig promenad ;-) Puss på dig gumsan! Vi ses tyvärr inte imorgon...

2008-01-13 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback