I´m alive!!

2008-01-13 @ 11:19:31
Tog en hel dag och lika mycket sömn för att bli människa igen. Med stor möda lyckades jag komma iväg till Mölnlycke och heja på Pixbo, som vann med 5-3. Heja Jessica!!!
Härligt var det att få tillbaka Olivia som haft en toppenhelg med favoriterna Malin o Jessica.
Ännu bättre blev det att få vara med HELA familjen en lördagskväll när vi hämtat upp Linnea och en stoor Pizza.
Lyckades även klämma in lite social gemenskap med Hemmingbergs. Inte illa med tanke på de 2 ras som smög omkring (Ciccie  o jag alltså)

image357

Jessica får passa sig. När Olivia vuxit i matchtröjan så övertar hon 5:an. Helt säkert!!

image358

image359
    
                                                              Mumsig pizza!!!

image361

                            Finfina Maja är sin mor upp i dagen när kameran kommer fram!

image362

                  Linnea gör allt för att undvika tjatiga mamman med mobilen!!!


Kommentarer

Postat av: Linda J

Oj, oj! Man ser verkligen att barnen Hemmingberg är just barnen Hemmingberg! Den ena lik sin far, den andra lik sin mor tycker jag!

2008-01-20 @ 18:45:37

Postat av: pernilla

Jag håller med dig Linda. Ella är såå lik Ciccie o Maja är såå lik Manne.
Ha det gott

2008-01-22 @ 10:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback