Julgransplundring!!

2008-01-16 @ 20:55:30
"Jag vet!!! Vi har julgransplundring med barnen idag och dansar ut "granen" och så bakar vi något gott till!!!" Så sa Karin på jobbet igår. Jättebra idé, Karin. Kände hur min karaktär inför kommande kaka skulle prövas. Hårt! Är det någon som verkligen vet hur gott en nybakad sockerkaka luktar??? Och till råga på allt; vem fick baka eländet? MEN.....jag lyckades!!! Tjohooo, jag har fått karaktär. Ingen kaka, inte så mycket som en slick på degen. Inte nå´t!!! Vilken vinst.(eller inte) Beror på hur man ser det!!!
Nåja, julen dansades ut, vi sjöng allt som gick att sjunga och för första gången frös jag inte på jobbet. Bara en så´n sak!!!
Nu ser jag fram emot fredag: 1. Fredagsfika
                                                      2. Det är fredag!!
                                                      3. Äntligen examination på uppsatsen
                                                      4. Goooodis!!!!

Kommentarer

Postat av: Karin

Du vet väl att det är torsdag imorgon gumsan?
Men har man fredagsfikat i sikte så har man... fast då sitter ju du och har nervösa svettningar inför examinationen. Jag ska spara en stoooor kaka till dig för att du är så bäst.
Kram

2008-01-16 @ 22:13:05

Postat av: Marie

Glömde ju säga LYCKA TILL idag!
LYCKA TILL =) det fixar ni galant!
X

2008-01-17 @ 17:08:21

Postat av: Jenny

Dää é ju inte klokt, sitter här o går igenom din fina blogg o inser att du vistats i Tranås utan att säga ett knäpp, o dessutom skrivit till Lotta på bloggen, enbart Lotta att höra av sig, nej du, ser detta håller inte...Här får man skit om man inte sj säger nåt när man ex åker till Götet men nån ordning får det väl ändå vara......SKÄRPNING!!

2008-01-17 @ 19:11:55

Postat av: Anonym

Sorry vännen!!! Lovar att höra av mig nästa gång. Blir lite schizofren av att träffa fler på samma gång. Måste tillbringa lite tid med var och en.
Förlåt!!!!!

2008-01-17 @ 20:15:44

Postat av: Anonym

Tack Marie. Sitter som bäst o går igenom rapporterna inför morgondagen.
Ses kanske imorgon?!

2008-01-17 @ 20:17:10

Postat av: mia

Lycka till med examen på fredag.
Kramen

2008-01-18 @ 00:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback