Krama dina kära lite extra!

2008-01-13 @ 23:13:00
I veckan fick jag veta att en vän från förr;underbara, roliga och virriga Ulrika, har dött. 39 år ung.Efter sig lämnar hon Jonas, Simon 10 år och Klara 8 år.

Vi gick på mödravården tillsammans och vi var föräldralediga tillsammans, promenerade i Linnéstan med våra bebisar, fikade, åkte till Danmark, de hälsade på oss när vi låg med Linnea på sjukhuset. Och nu finns hon inte mer. 2 barn har mist sin mamma och Jonas har mist sin fru.
Ibland är livet orättvist och otroligt skört. Dessa gånger kommer man till insikt och hänger inte upp sig på de små sakerna.

Jag åkte hem och kramade min familj extra mycket den dagen. Jag är tacksam för varje dag jag får med dem inser jag. Hur skulle tjejerna klara sig utan mig? Kan inte ens tänka på det. Fy och usch!!
Så krama era nära och kära lite extra och säg hur mycket ni älskar dem. Det gör jag!!!

                                                                                       ♥

Kommentarer

Postat av: Linda J

Men fy så hemskt!
Skickar en kram

2008-01-14 @ 20:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback