Skridsko-dags!!!

2008-01-20 @ 00:23:02
Vilken underbar start på lördagen jag fick. Halv 11 knackar det på dörren och utanför står ett blomsterbud med underbara vackra vita liljor från mamma och pappa. (min absoluta favoritblomma) Tusen tusen tack!!!!

Så var det dags för Olivias skridskodebut!!! Idag packade vi ihop oss och drog iväg till Ruddalen för lite skridskoåkning. Olivia var ju helt säker på att hon redan kunde åka, så man kan väl säga att första kontakten med isen inte riktigt blev som hon trott=) Den första halvtimmen var hon mer eller mindre förbannad, men sen lossnade det och hon fick lite kläm på balans och hal is!!!

Linnea och Linnea däremot skrinnade på så fint så fint. Duktiga tjejerna. Röda om kinderna och humöret på topp.
Dagen blev ialla fall lyckad och och när vi kom hem värmde vi oss med en skön bastu. (senast jag bastade var nog när Olivia fanns i magen)

Dagen avslutades med fint besök av familjen Hemmingberg som kom med ljuvliga tulpaner och goood choklad!!!
God mat, mer champagne och Wii för hela slanten blev det på Sisjövägen ikväll!!!
Ciccie, bli inte förvånad om det plötsligt finns ett Wii även hos er=)

                                          God natt alla underbara och tack för all omtanke
                                                                                   ♥

image368

                                                         Skridskoprinsessor

image369

                                        Första stapplande stegen på hal is

image370

                                                    ...och så lite ny energi

image371

                                             ...och lite vila för ömma fötter

image372

                                                            en nöjd sambo

image373

                                                  ....och en frusen mamma

image374

                           Ljuvliga vackra vita liljor från mor och far. Tack snälla ni!!
                                                        Längtar tills de slår ut

image375

               och ännu mer fina blommor, och ännu mer choklad.
Mitt stora dilemma just nu är: Vad gör jag med allt godis och all choklad? Jag kan inte ha det hemma för då äter jag upp allt själv!!! Och jag kan inte ha det på jobbet för där har Karin o jag godis och kakförbud under veckorna.
Hjälp!!! Vad ska jag göra???

Kommentarer

Postat av: Jenny A

Stort grattis till dig Pernilla!
Du kommer bli en superbra fröken!
Starkt jobbat- njut av alla fina blommor och godis!

2008-01-20 @ 11:42:48

Postat av: pernilla

Tack så mycket Jenny. Jag njuter så mycket jag kan av allt!!!Med facit i hand. No more!!!=)
Hälsa alla i Mjölby.
Kram

2008-01-20 @ 17:43:34

Postat av: pernilla

Grattis Mia för den avklarade tentan och tack!!!
P

2008-01-20 @ 18:04:13

Postat av: Linda J

Stort grattis!
Kram Linda

2008-01-20 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback