Slapp lördag!

2008-01-26 @ 14:08:41
Har hittills lyckats att ta mig ur sängen. Äta frukost. Spelat spel med Olivia. Färgat håret. Badat. Och nu vankas det lunch.
Vissa dagar har man hur mycket energi som helst. Andra dagar(som idag) finns ingen alls! Hade stora planer på att träna, städa, möblera om i Olivias rum och kanske lite shopping av nya växter. Inget av det har jag hittills lyckats med. Jag skyller på vädret. Regn, rusk och grått är ingen favorit för mig.

Får pigga upp mig med lite bilder från Mia o Emil. Igen! När var tjejerna såhär små?

image378

                                        Men blir man förälskad eller!?=)

image382
             
                                                                  Var är lockarna?

image383

                                                              La Familia!!

image385

               I mormor och morfars trädgård. Och titta, det är sommar!!! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback