Back in town!!

2008-07-19 @ 19:00:18
Nu är vi tillbaka från några sköna, lata dagar i Mjölby. Man blir lätt bortskämd av att inte behöva tänka på vad man ska laga för mat, sen är det alltid nå´t gott efter maten, och sådär håller det på tills man åker hem. Gott, men farligt!!!
Höjdpunkten var ialla fall att så många av oss kunde träffas hemma hos Pernilla o Thomas (tack snälla ni för en härlig kväll o för allt gott ni bjöd på) vuxna o barn i en härlig blandning. Underbart!!! Tänk vad lätt det går ibland!!
Magnus har förstås gått  några svängar på golfbanan, och ÄNTLIGEN! efter några år, fick han med mig som sällskap, och faktiskt, det var riktigt kul att gå med!
Mamma o jag lyckades också åka in till Linköping. en heldag alldeles för oss själva, med shopping, lunch och ännu mer shopping. Jättemysigt!!!

Och nu som sagt, är vi hemma i Götet igen. Med huset fullt av norrlänningar!! Ikväll är vi för oss själva och ska njuta av lugnet o tystnaden. Men vad härligt att få vara storfamilj en stund. Massor av glada barn för Olivia att leka med, och massor av härliga vuxna för oss att umgås med. Grilla o dricka....rosé med. Förstås!!

Upptäckte lite nya husdjur i Olivias huvud alldeles nyss. LÖSS!!!!!! Fatta vad jag tycker att det är äckligt med dessa små kryp. Det kliar bara jag tänker på det. Men tack vare Mannes rådiga ingripande har vi nu schamponerat in hela familjen med lusmedel. Så nu dör de små kräken!!!
Ni som varit i närheten av oss, kolla håret!!!
Kram till alla o njut av lördagskvällen!!!!!!



      Började med supergoda kräftor hos mams o paps



                Pappa o en dotter som vägrar vara med på bild



                                         och lilla mamma



                                                Mums!!!



                       En blåsig men trevlig golfrunda



                       Mysig träff hos Pernilla o Thomas



                       Självklart var trädkojan en favorit



                       Pernilla o Hanna, Nino o Emilie



                              Stefan, Magnus o Marcus



                                 Underhållaren Thomas



                                  Sötnosarna Lilly o Olivia



                           Två sötnosar till: Ella o Saga



                      ...och ännu fler: Vilda, Maja o Manne



       och ÄNTLIGEN fick vi träffa Jennys drömprins, Staffan!!!



        "Mamma, jag vill också ha lillebröder" (skulle inte tro det)
                                Finfina killarna Noah o Isac



                          Fina vänner: Ciccie o Manne

        

        

           

Ser fram emot visning av me and i med vin (Jessica) o utgång efteråt!!! Nu kör vi på det tjejer!!! Eller hur??



Kommentarer

Postat av: marie

Nice med ompyssling! Det är så jag har det hela sommaren ;)

En tjej skrev till mig att om du går in i Arkiv, gör ändringar och sen publicerar igen så uppdaterar den inlägget så att det blir snyggare... om det var det du ville veta =) Hjälpte mig iaf!

puss å kram på dig

2008-07-20 @ 14:39:45
URL: http://missmlovely.blogg.se/

Postat av: pernilla

Då ska jag testa det.

Ha det gott!

P

2008-07-20 @ 14:52:32

Postat av: Erik

Kan inte känna annat än avsky för dig ,när jag ser att du ätit INSJÖKRÄFTOR!!

Fyyy på dig!!

Detta vidriga substitut för de FANTASTISKA havskräftorna, borde faan förbjudas.





Men,,,

Men,,,

Smaken är ju som baken.









BRUN

2008-07-21 @ 14:53:08
URL: http://gaberud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback