Fredag?

2008-07-04 @ 20:31:31
Vem bryr sig egentligen när man har semester? Fredag eller tisdag, spelar ingen som helst roll.
Och det tål att upprepas; man kan ha det sämre!! Har precis avslutat en god grillmiddag med sallad, kött, dipsås o grillad majs. Men istället för rosé fick det bli en ny favorit; ramlösa med jordgubb/lime. Supergod! Får nog avgifta kroppen i några dagar innan det är dags för alkohol igen. Läste precis att mitt favvorosé fått högsta betyg i GP! Nice!!
Kvällen får fortsätta med massor av smågodis, en ny bok av Cajsa Ingemarsson i hängstolen på altanen och lite senare tiramisuglass till mig o pistageglass till magnus. Deffa får vi göra en annan dag!!! Typ imorgon!
                                                                              Ha en härlig kväll alla!
                                                                                               ♥

Kommentarer

Postat av: Annie

Bloggdesignen kommer, jag lovar ;) Kraam

2008-07-06 @ 17:05:00
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Postat av: Maria me&i

Halloj!



Nyfiken på vad ditt favvo rosé heter? Själv dricker vi bara goda egenimporterade viner från "Cote de Rhöne" där vi spenderade vår tid i Frankrike vid midsommar.



Kram!!!

2008-07-10 @ 14:50:36

Postat av: Anonym

Hilltop heter mitt favoritrosé. Prova det!! Den är ett måste nu i semestertider!!!

2008-07-10 @ 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback