Konsten att få saker gjorda

2008-07-11 @ 22:59:35
Ibland är det faktiskt bra när inte solen lyser och det inte blir beachen, för då får man en del saker gjorda. Idag har jag hunnit med: kolla in fina tapeter med Karin, fikat, med Karin, städat huset, städat Mickis bur med stor hjälp av tjejerna, sprungit några varv runt Sisjön, först i sällskap av Olivia på cykel och en tapper Linnea. När sen tjejerna tog ett dopp tillsammans med superbruna Jessica (apa) så sprang jag ett varv till!! Heja mig!! Sen blev det jordgubbs-smoothies till allihop och nu har jag fixat fint i byrån efter Magnus flytt över till den nya, och nattat en ljuvlig Olivia.
För er som eventuellt inte har lyckats få se Magnus superfina tatuering, så kommer en bild här:



                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback